Laatste werkdag - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

18 April 2016 | Nederland, Benschop

Vandaag was m’n laatste dag op het werk. Ik dacht alles controle te hebben (controlfreak in mij), maar dat bleek toch een beetje anders.

Ik dacht tussendemiddag leuk samen met mijn collega Stefanie even mijn middagprogramma om te gooien om even met de beide groepen naar buiten te kunnen gaan, maar werd toen als nog compleet verrast. De kinderen uit mijn groep hadden met hulp van mijn duo en ouders een onwijs gave mand met allemaal tekeningen en cadeautjes bezorgd, midden in mijn groep. Ik compleet in shock en even niet weten hoe te reageren.

Het voelde een beetje ongemakkelijk (zo’n gevoel dat iedereen voor je gaat zingen op je verjaardag, dat had ik namelijk 2 weken geleden ook). Maar daarna heerste het gevoel dat ik het heeeel leuk en ontzettend lief vond en ik was compleet verrast!! Ik heb één cadeautje uitgepakt. Dat was een mooie tekening, een lieve kaart, een klavertje-vier-kweek-set, een mooie (grote) roze/rode ballon en ook nog chocolade. Heerlijk, ik kan nu eigenlijk al niet wachten op het volgende cadeautje. De overige cadeautjes heb ik beloofd om op deze website bij te houden, dus ik houd jullie op de hoogte. (Check de foto's).

Na schooltijd kwamen ook de collega's me nog even "hart onder de riem steken". Téveel aandacht hahaha.
Het voelt zo wel een beetje als jarig zijn, maar dan toch compleet anders. Afgelopen week al meerdere cadeautjes en kaarten gekregen, écht superlief!

De klas goed achtergelaten (al voelt dat nog niet zo), al m’n spullen zijn gepakt, Dewi net op bed gelegd, nog even de laatste muziek op mijn telefoon zetten en dan nog ff (proberen te) relaxen.

Tot gauw!

  • 18 April 2016 - 19:35

    Schuldige ;):

    Hihihi hadden we je daar te pakken, maar volledig goed bedoeld. Je verdient het!!
    Toitoitoi....geniet van de kadootjes en op naar een top herstel en top gezondheid!
    We zullen je missen de komende weken!!

    Liefs!!!

  • 18 April 2016 - 19:35

    Astrid :

    Super lief,en verdiend. Lieve juf Jeanina.

  • 18 April 2016 - 19:57

    Ellen Van Hoogwaarden :

    Snif, snif, een emotioneel afscheid!
    Maar dat verdien je ook, kanjer!
    Wat zullen we je missen!
    Liefs Ellen

  • 18 April 2016 - 20:04

    Paulien :

    WoW wat leuk zeg!!!!

  • 18 April 2016 - 20:05

    Elske :

    Enorm verdiend!!

  • 18 April 2016 - 20:20

    Annemieke:

    Hou je taai! Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht! Sterkte morgen en hopelijk tot gauw weer!

  • 18 April 2016 - 21:07

    Marjolein:

    Wat een leuke verrassing!

  • 18 April 2016 - 21:13

    Jacqueline:

    Volgens Dewi was jij jarig, dat was haar reactie op de foto die jij appte. Super lief en je verdient het. Tegen beter weten in zeg ik je toch, voor straks slaap lekker en ik zie je morgen. Hele dikke kus.

  • 18 April 2016 - 21:32

    Marja:

    Hadden ze jou toch mooi even verrast vandaag op school. Wat ongelofelijk fijn en lief geregeld van ouders en kinderen. Probeer te slapen meid

  • 18 April 2016 - 22:25

    Marit:

    Super lief!!!

  • 18 April 2016 - 22:34

    Crista :

    Wat ontzettend leuk en lief!
    Nog even voorlopig het laatste nachtje in je eigen bed. Slapen, wat je misschien niet kan van de zenuwen.
    En ook de komende tijd zal slapen niet even goed lukken in zo'n ziekenhuis bed. Maar het is voor een goed doel.

    Vanaf morgen verlang je alweer naar je eigen bed en de lieve kinderen in de klas.

    Heel veel sterkte en succes!

    Liefs Crista

  • 18 April 2016 - 22:39

    Ilse:

    Heel veel sterkte met de operatie en revalideren. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen.
    Liefs vanuit brasil ilse x

  • 18 April 2016 - 22:41

    Sabrina :

    Wat onwijs lief zeg ♡
    X

  • 18 April 2016 - 23:17

    Bep Hagoort:

    heelveel sterkte

  • 18 April 2016 - 23:19

    Tineke:

    Wat leuk Jeanina! Fijn dat ik je nog even "snel" gesproken/gezien heb op school. Sterkte en slaap goed zo! Liefs van Tineke

  • 19 April 2016 - 06:05

    Leo En Monique :

    Wauw!! Wat een geweldige duo en lieve kindertjes heb jij toch in de klas <3
    Met een traantje gelezen.

    Liefs xxx

  • 19 April 2016 - 07:34

    Fawzia:

    Lieve Jeanina & Paula,

    Heel veel sterkte !!

    Liefs Fawzia

  • 19 April 2016 - 13:40

    Rina Florie:

    Hoi Jeanina en Paula,

    We wensen jullie allebei heel veel sterkte en succes,
    en een voorspoedig herstel.

    Groetjes Dries en Rina Florie

  • 19 April 2016 - 18:46

    Janneke:

    Wauw wat een verrassing zeg. Je hoeft ook niet alles te weten hoor. Ik hoop dat je vannacht nog een beetje slaapt.Succes hoor met alles wat in het ziekenhuis gaat gebeuren. Kus

  • 19 April 2016 - 19:00

    Jill Van Gent:

    super lief he ik vindt mijn cadeutje het leukste okal weet ik niet wat de andere gekocht hebben haha lol

    denk aan je als ik de operatie heb 10000000 kusjes en knufels van jillie billie

  • 19 April 2016 - 19:56

    Yunus Azzihmed:

    veel suc6 met je operatie en mijn cadeautje is het tasje met de minion erop doei

  • 19 April 2016 - 20:00

    Tamara:

    Hoi!
    Wat een mooi afscheid vandaag!
    Heel veel succes morgen!
    Jammer dat je niet bij de kampioenswedstrijd bent.
    Tot gauw!
    Groetjes Tamara

  • 27 April 2016 - 17:38

    Lisa.s:

    suc6 heel veel xxx en knufels (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanina

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 12425

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Op weg naar de transplantatie

Landen bezocht: