Tas gepakt - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Tas gepakt - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Tas gepakt

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

17 April 2016 | Nederland, Benschop

Ik wil even beginnen met vertellen dat ik het erg leuk vind wat een lieve reacties er zijn geplaatst!

Zo tas is gepakt, voor een groot gedeelte dan. M’n tas kan nu al amper dicht, het lijkt wel of ik op vakantie ga. Alhoewel wat er in die tas zit, dat linkt niet echt aan vakantie(kleding). Wat kan een mens een hoop zooi meenemen.
Verder mag ik zo m’n laatste epo-spuit halen, want na de transplantatie hoef ik hopelijk die spuiten niet meer te krijgen.
Morgen mag ik nog één daagje werken en dan is het dinsdag….

Dinsdag mag ik me samen met Paula melden in het UMC Utrecht. Die dag gaan ze nog niet zoveel doen, behalve dat er wat artsen langskomen. Er wordt nog een check gedaan of we meedoen met studies (blijft een universitair ziekenhuis), krijgen al een infuus en de transplantatie wordt nogmaals doorgenomen. Persoonlijk zou ik me liever woensdag pas willen melden, maar goed. Alles voor het goede doel (zeg ik nu heel stoer).

Thuis hebben we een schema gemaakt voor Dewi. Ze zal veel bij mijn ouders zijn, dat is ook vertrouwd voor haar. Deze hele week moet ze nog naar school, dan heeft ze meivakantie. We hebben haar verteld dat mama in het ziekenhuis moet blijven. Ze blijft roepen dat de dokter mama beter maakt en dat mama maar mee moet fietsen met haar. Heerlijk die kinderlogica.
Ik heb voor Ivan allemaal kledingsetjes voor Dewi klaargelegd, ziet ze er gematcht uit haha. Afgelopen weekend voor haar nog snel een zomerjas en schoenen gescoord en ze is inmiddels ook helemaal aangekleed voor de bruiloft van Ivan z’n broertje.

Tot snel, Jeanina

  • 17 April 2016 - 19:22

    Fawzia:

    Lieve Jeanina & Paula,
    Bedankt voor deze link en ik ga jullie volgen!! Ik wens jullie beiden ( en natuurlijk de rest van de familie's ) veel sterkte en heel veel positieve energie toe!!!!

    Liefs & dikke knuffel Fawzia

  • 17 April 2016 - 19:24

    Stefanie:

    Haha, matchende kledingsetjes! Heerlijk :)

    Geniet morgen van je klas!

  • 17 April 2016 - 19:40

    Duo :

    Heey Duo,

    Fantastisch om te lezen hoe ik je heb leren kennen:alles moet goed geregeld zijn!
    Nog even en dan weer vol energie genieten van de dingen en mensen om je heen die je lief zijn!We gaan je zeker missen!

    Sterkte en succes!


  • 17 April 2016 - 19:42

    Linda:

    Succes en sterkte de komende tijd!

    Groetjes

  • 17 April 2016 - 19:43

    Danielle :

    Whahaha alles onder controle.... Die kledingsetjes zijn ook wel het toppunt hoor. Heb je ook matchende haarspeldjes en een cursus vlechtjes en staartjes maken klaar gelegd

  • 17 April 2016 - 19:52

    Ans Verburg De Bruin:

    Heel veel succes en sterkte toegewenst voor allemaal

  • 17 April 2016 - 20:00

    Sabrina:

    Kippenvel en tranen in mijn ogen bij het lezen van alleen al dit stuk (dat moet wat worden als je meer gaat plaatsen ;-) )
    Wat een respect heb ik ook voor de lieve vrouw die je donor is ( en andere die aangaven het ook te willen zijn) en wat ben jij een bikkel. Geef je moeder mijn telefoon nu meemaak dan kunnen Marlinde en Dewi af en toe spelen.
    Weet dat we aan jou denken.
    Liefs

  • 17 April 2016 - 20:04

    Leonie:

    Nog een dagje werken en dan is het eindelijk zover!
    Geniet morgen nog even van de kids. Denk aan je...we houden contact.

  • 17 April 2016 - 20:09

    Laura:

    Lieve jeanina, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. En mocht ivan een keertje een andere leuke combi bedenken komt het vast goed ;) succes en sterkte. Komt goed binnenkort sta je weer te volleyballen.
    Liefs laura

  • 17 April 2016 - 20:12

    Yvonne :

    Poeh meis, toch ook wel weer heftig zo zonder Dewi! Geniet nog even van je laatste werkdag, nog even in het normale ritme. We houden contact! Xx

  • 17 April 2016 - 20:25

    Ellen Van Hoogwaarden:

    Nog één dagje werken en dan krijg je een dikke knuffel van mij!
    Want je doet wel zo stoer, maar ................ ik ken je!
    Stoere meid met een klein ❤.
    Slaap lekker!!!

  • 17 April 2016 - 20:42

    Marjolein:

    Spannend hoor alles klaar maken. Zie je morgen nog en dan gaan we allebei aan iets spannends beginnen. Ik blijf je volgen hoor! Sterkte!
    Groetjes Marjolein

  • 17 April 2016 - 20:44

    Sandy:

    Nog 1 dagje werken en dan breekt er een spannende tijd aan voor jouw
    en je gezin heel veel sterkte en een dikke kus van ons

  • 17 April 2016 - 20:50

    Jannette:

    Hoi Lieverd,
    Wat kun je toch beeldend schrijven. Veel sterkte deze week. Natuurlijk ga ik je blog volgen. Fijn dat we zo op de hoogte kunnen blijven. Heel veel liefs van ons uit Dalem

  • 17 April 2016 - 20:58

    Annemieke:

    Je bent een echte vrouw haha. Alles tot in de puntjes geregeld! Kledingsetjes check, zomers boenen en jas check! Goed bezig

  • 17 April 2016 - 21:15

    Jacqueline:

    Lieve kanjer. Jaja, ik had "de eer" om jou laatste epo te mogen zetten. Je zou de komende dagen vast nog wel eens denken, waren het de spuiten van Jacq maar want die zijn toch zo erg nog niet

  • 17 April 2016 - 21:16

    Danielle:

    Geniet morgen van je werkdag. Heel veel succes toegewenst! Fijn dat we zo een beetje op de hoogte blijven.


  • 17 April 2016 - 21:28

    Joke:

    Ja mannen en kleding dat is niet alles. Ha ha
    Geniet morgen nog een dag voor je klas.

  • 17 April 2016 - 22:28

    Marja:

    Je tas (bijna) gepakt en alles geregeld. Je blijft ook altijd dezelfde Jeanina.
    Wij wensen jullie heel veel succes toe a.s. woensdag. Onze gedachten gaan naar jullie uit.
    Er wordt een kaarsje gebrand hoor.
    Geniet nog even van je schoolkids morgen.
    Wij blijven jullie volgen via deze site.
    Liefs

  • 17 April 2016 - 23:47

    Esther:

    Geniet van je werkdag morgen :) Rond de boel nog even goed af.
    Die Ivan wordt wel in de watten gelegd :) Heb je zijn avondeten ook al klaarliggen in de vriezer ;P

  • 18 April 2016 - 08:23

    Paulien:

    Wij wensen je heel veel sterkte en succes toe!

    Groetjes Daniel, Paulien en Thijs

  • 18 April 2016 - 08:35

    Ivan:

    Ongelooflijk............

    Eerst word ik weggezet als iemand die nog geen legging kan matchen met een shirtje.........
    ...........en vervolgens wordt verondersteld dat degene die vrijwel elke dag kookt nu uit de vriezer zou gaan eten..........

  • 18 April 2016 - 09:52

    Jacqueline:

    Ach Ivan, wij houden het maar op zh stress, weten gelukkig wel beter toch

  • 18 April 2016 - 12:32

    Atie:

    Dank je wel voor het delen van deze link Jeanina en Paula.
    Ik zal dit zeker volgen. Paula is mijn dierbare vriendin en ik ben ontzettend trots op haar.
    Ze is gemotiveerd en er helemaal klaar voor om dit voor jou te doen.
    Ik wens jullie allebei heel veel succes en dat het allemaal voorspoedig mag gaan met de transplantatie.
    Liefs en knuffel x
    Atie

  • 18 April 2016 - 12:49

    Fam Uit Veen:

    Wij wensen jullie beide Sterkte en hopen dat alles goed zal verlopen!

  • 18 April 2016 - 13:50

    Henk, Elza, Rik En Loïs:

    Wat een spannende tijd Jeanina!
    We wensen jullie heel veel sterkte, en hopen dat alles voorspoedig mag verlopen! Fijn dat we het zo een beetje kunnen volgen!
    Liefs

  • 18 April 2016 - 17:26

    Rebecca:

    Lieve juf Jeanina,
    ik hoop dat de operatie snel en goed verloopt. Al vast veel suc6 in het ziekenhuis.
    Ik hoop dat u snel weer in de klas bent, ik ga u missen (ik denk de hele klas wel :)).
    groetjes Rebecca

  • 18 April 2016 - 17:30

    Ans Kroon:

    Lieve Jeanina en Paula,
    Wij wensen jullie allebei heel veel sterkte.
    Liefs van Wim en Ans

  • 18 April 2016 - 18:55

    Lisa.s:

    nu komt het echt dichtbij veel succes en beterschap
    liefs lisa.s

  • 20 April 2016 - 17:34

    Roos:

    lieve juf veel sterkte met de operatie en hopen dat u snel weer op school komt liefs roos

  • 20 April 2016 - 17:35

    Jill:

    spannend lijkt me dat zoon operatie zeg sterkte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanina

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 12427

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Op weg naar de transplantatie

Landen bezocht: