Paula is naar huis, ik mag nog blijven tot dinsdag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Paula is naar huis, ik mag nog blijven tot dinsdag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Paula is naar huis, ik mag nog blijven tot dinsdag

Door: Jeanina

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

24 April 2016 | Nederland, Utrecht

Paula is net vertrokken naar huis met al haar kaarten en bloemen. Hans, Milou en Marit kwamen haar ophalen. Ze kan nu verder thuis herstellen van de operatie.

Een kleine update van de afgelopen dag. Gisteren ging het met ons allebei beter. De nacht ging beter daarom kun je overdag ook meer. Er kwam veel bezoek, dat gaf veel afleiding. Ik ben een paar keer met bezoek richting Paula gelopen en zij kwam ook bij mij op bezoek. Gisteren hebben we samen de laatste reacties op de website gelezen, hartstikke leuk en fijn. Paula gaf ook aan dat het zo fijn is dat zoveel mensen met je meeleven, aan je denken, voor je bidden, kaarsje aansteken etc. Deze website heeft inmiddels de 2000 bezoekers bereikt. Hihi :D

Gisteren kwam de mededeling dat Paula als ze dat zelf zag zitten vandaag (zondag) naar huis zou mogen. Dat wilde ze heel graag. Ze zag nog wel op tegen traplopen, daarom heeft ze dat gisteravond nog geoefend met de verpleegkundige en dat ging hartstikke goed. Gelukkig maar!

Vannacht hebben we goed geslapen, goede nacht gemaakt. Vanmorgen kwam Paula me feliciteren, Ivan is vandaag jarig. Dat is toch wel beetje vreemd, zo in het ziekenhuis.
Daarna hebben we allebei lekker kunnen douchen. Mijn tweede infuuslijn is er nu uit. Morgen mag de katheter er uit en dan dinsdag de wonddrain. Hopelijk mag ik dan dinsdag naar huis. Ik had vandaag namelijk best graag meegewild naar huis, maar snap wel dat het nog even beter is om hier te blijven.

Ik ben voor Paula heel blij dat ze lekker naar huis kan. Ik ben zo blij wat ze voor mij heeft gedaan en heeft doorstaan. Dat is met geen pen te beschrijven. Een heeeeel bijzondere vrouw! En niet te vergeten het hele gezin Valkenburg. Voor Hans, Merel, Milou, Marit en Marlot en voor de aanhang Virgil, Pim, Arjo en Max was het ook een hele spannende week. Maar ook een week met mooie momenten (zie de foto's). Bedankt!!

  • 24 April 2016 - 13:08

    Nydia:

    Ondanks dat je toch nog even moet blijven, gefeliciteerd met Ivan! X

  • 24 April 2016 - 13:08

    Cora:

    Wat super om te lezen dat Paula naar huis mag en voor jou gaat het ook snel
    Nog even volhouden .
    Van harte met Ivan en maak er toch een feestje van vandaag
    Veel liefs van ons

  • 24 April 2016 - 13:15

    Jacqueline:

    Geweldig, dat Paula lekker is opgeknapt zodat ze naar huis kon. Thuis verder opknappen en aansterken. Laat je maar lekker verwennen hoor. Kom zeker een keer een bakkie bij je doen. En jij Jeanina, dit was bekend dat Paula iets eerder naar huis zou mogen. Wees blij met iedere dag dat het beter gaat, iedere dag dat er weer iets "uit" je lichaam mag. Maar luister naar de artsen en heb geduld ( want dat heb je niet)het komt voor jou ook echt gauw aan de orde. Haast niet, ga pas naar huis als de artsen het verantwoord vinden, probeer dat. Want liever 1 dag te lang dan 1 uur te vroeg. Neemt niet weg dat ik je gauw thuis wil zien. Tot straks. Lfs. Ps mocht je toch pas woensdag naar huis komen dan krijg je echt nog wel een cadeautje voor die dag, hahahaha

  • 24 April 2016 - 13:17

    Duo:

    Heey,

    Gefeliciteerd met Ivan!
    Nog even doorbijten en dan mag je ook lekker in je eigen omgeving verder herstellen!
    Kop op!! Denk aan de goede waardes!
    Mooie foto van jullie twee!

    Groetjes!!

  • 24 April 2016 - 13:17

    Angela Codee:

    Wat een spannende tijd voor jullie zeg. Jullie zijn bikkels. Heel veel sterkte nog de komende tijd. Dikke knuffels van angela eric jan koen en kim xxx

  • 24 April 2016 - 13:18

    Fawzia:

    TOPPIE Paula alweer thuis en nu helemaal herstellen!! Jeanina gefeliciteerd met Ivan en nog 2 nachtjes slapen en dan is het voor jou ook thuis herstellen

  • 24 April 2016 - 13:47

    Bep:

    Gefeliciteerd met Ivan en fijn voor paula en jij hoef ook niet meer zolang nog even volhouden xx bep

  • 24 April 2016 - 14:37

    Paula:

    Lieve mensen ik ben weer thuis,en wil iedereen laten weten dat ik heel ontroerd ben van iedereen die met ons meegeleefd heeft, dit heeft mij diep geraakt ,en nu genieten van het thuis zijn met alle lieve fam om me heen ,die mij verwennen ,hoe lastig ik dit vind mij kennende ,maar ik krijg de kans niet hopelijk voel ik me snel wat beter ,ik blijf het allemaal volgen liefs van mij Paula

  • 24 April 2016 - 15:34

    Miranda:

    Wat een positief nieuws allemaal na spannende tijden! Wat fijn dat Paula vandaag naar huis mag en daar verder kan herstellen. Jij kan gelukkig ook al aftellen.., maar nog even geduld ;-) We denken veel aan jullie en zijn super trots op jullie en op de supernier! Meiden, toitoitoi en groetjes, Hester, Judith en Miranda

    En een hieperdepiep hoera voor Ivan! Een fijne dag en geniet van elkaar.

  • 24 April 2016 - 15:51

    Ans Kroon:

    Wat fijn Paula, dat je weer thuis bent. Al wil je niet veel weten van alle commotie en aandacht om je heen, is het toch heel mooi om te zien hoeveel mensen er aan je denken, om je geven en van je houden. Ik zeg het nog een keer. Je bent een bikkel.
    Jeanina, jij moet nog even blijven. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Jij ook een heel voorspoedig herstel toegewenst.
    Wat mooi dat ik. via deze blog, kon meemaken wat jullie hebben doorstaan.
    Alle goeds voor jou en je gezin.

  • 24 April 2016 - 16:37

    Antoinette:

    Weer een stapje verder in het herstel. Gefeliciteerd met Ivan.
    Rustig aan.

  • 24 April 2016 - 17:48

    Marja:

    Wat fijn dat Paula weer thuis is. Laat je maar lekker verwennen door alle M-en en je echtgenoot. Je hebt het meer dan verdiend. Jeanina nog even doorbijten en dan ben jij ook thuis bij Ivan en Dewi. Liefs

  • 24 April 2016 - 18:03

    Anneke V Streijl:

    Hallo Jeanina

    Ik heb je mooie verslag niet met droge ogen kunnen lezen...
    Natuurlijk ook de felicitaties aan je man en je mag wel zeggen dat ook hij een prachtig geschenk
    heeft gekregen!!
    Ben ook blij dat jij dinsdag naar huis mag en wat zal Paula in de wolken zijn om ook weer thuis te zijn.
    Elke dag een beetje vooruit gaan en aansterken doe je thuis. Hou nog even vol Jeanina. !!
    Ben blij dat ik je kon volgen via deze blog want heb ontzettend met jullie meegeleefd.

    Paula gelukkig ook weer thuis..
    En wat zal Hans daar ook blij mee zijn want zonder Paula is het maar niks...

    Ik neem vanavond een borrel op jullie gezondheid!!!

    kus voor jullie van mij....


  • 24 April 2016 - 21:13

    Bep En Ben:

    Janina gefeliciteerd met Ivan. Wat fijn dat het goed met je gaat en je ook snel naar huis mag. Super dat Paula jou/jullie zo'n groot geschenk gegeven heeft. Groetjes

  • 24 April 2016 - 22:04

    Marjolein :

    Wat fijn dat je je steeds wat beter voelt! Gefeliciteerd met Ivan en volgende verjaardag gewoon weer thuis! Sterkte deze week en hopelijk binnenkort naar huis.
    Groetjes Marjolein

  • 24 April 2016 - 22:15

    Ellen:

    Hoi Jeanina,
    Van harte gefeliciteerd met Ivan.
    Fijn dat het zo goed met je gaat! Nog ff w8ten en dan ......... mag je ook naar
    huis. Dat is moeilijk, zeker nu Paula naar huis is!
    Geduld, wachten, nog eventjes geduld en dan ........ rustig aan!!!
    Liefs Ellen

  • 24 April 2016 - 22:58

    Rob En Lucia:

    Fijn dat Paula naar huis mocht wn ik hoop dat Jaenina snel volgt. Fijn dat het met jullie allebei goed gast. Beterschap en veel liefs!! Rob Balvers en Lucia Regnery.

  • 25 April 2016 - 11:23

    Tineke:

    Hoi Jeanina,
    Nog 1 dagje ziekenhuis en dag mag je naar huis.

  • 25 April 2016 - 11:25

    Tineke:

    Stukje van vorig bericht is er niet opgekomen....nog gefeliciteerd met Ivan e fijn dat alles zo goed is verlopen! Hartelijke groet van Tineke en Wim

  • 25 April 2016 - 12:21

    Francy Korevaar:

    superrrrrrrr nieuws allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanina

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 1116
Totaal aantal bezoekers 12419

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Op weg naar de transplantatie

Landen bezocht: