Operaties geslaagd - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Operaties geslaagd - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Operaties geslaagd

Door: Ivan

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

20 April 2016 | Nederland, Utrecht

Operaties geslaagd! Beiden liggen bij te komen.
Later meer.....

.......Nog een uurtje en dan mag ik naar beneden. Daar eindigde Jeanina haar blog vanochtend mee. Maar dat liep even anders. Op het moment dat ze op opslaan drukte kwam de verpleegster vertellen dat ze gauw een operatieschort aan moest en dat we al zouden gaan. Nu kent iedereen Paula als een nogal energieke en vlotte mevrouw. En dat maakte ze maar weer eens waar door haar operatie een klein uurtje korter te laten duren, haha. Even half elf Jeanina dus ook naar beneden. Rond die tijd hoorden we ook dat Paula's operatie goed was gegaan en dat ze naar de uitslaapkamer was.
Ik afscheid genomen van Jeanina om thuis een uurtje of drie te lopen ijsberen. Tussendoor kwam het bericht dat Paula al naar zaal was en Hans en Marit ook die kant op waren. Rond twee uur werd ik gebeld door de chirurg dat ook Jeanina's operatie goed was verlopen. Ik gauw de familie op de hoogte gebracht, 261 Whatsappjes verstuurd en door naar het UMC. Eerst even gauw langs Paula, wat ik zelf als een bijzonder moment ervaar. Want wat moet je zeggen? Wat zeg je tegen iemand die je vrouw en eigenlijk je hele gezin een mooiere toekomst geeft? "Bedankt" vind je eigenlijk te karig maar om wél de juiste woorden te vinden valt niet mee.
Om een kort beeld te schetsen: Als Jeanina zich straks weer wat fitter voelt hebben we dat te danken aan Paula, en als we eindelijk weer gewoon op vakantie kunnen is dat ook dankzij haar. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een onwaarschijnlijk groot cadeau. Vergelijk het met het heelal, je weet dat het groot is maar de daadwerkelijke afmetingen van dit geschenk zul je nooit helemaal kunnen bevatten. Na Cora in 2007 hebben wij als gezin er dus weer een reddende engel bij. Daarnaast wil ik eigenlijk heel haar familie ook even bedanken. Hans en z'n meiden zijn een ongelooflijke steun geweest en ook zij hebben een spannende tijd achter de rug.

Iedereen die Jeanina kent weet wie vanaf de operatie weer de controle overneemt. Net bij haar geweest op de uitslaapkamer en uiteraard haar telefoon mee naar binnen gesmokkeld. Nu net gegeten thuis met Dewi en kregen we van Jeanina zelf een appje dat de afvalstoffen in haar bloed een half uur na de operatie al met zo'n 35% waren gedaald. De goede kant op dus. Ze is nu nog wat moe en slaperig. Hopen dat ze zich morgen al weer wat beter voelt. En onze reddende engel natuurlijk ook, wat een Topper!

• 20 April 2016 - 15:30

Marja:

Lieve Paula en Jeanina, wat ongelofelijk fijn dat de operaties goed zijn gegaan.
    Das alvast een goed begin. Nu op naar volledig herstel voor jullie beiden.
    Wat een kanjers zijn jullie toch. Liefs

• 20 April 2016 - 15:45

Jeanne Florie:

Wat fijn dat alles goed is verlopen.
    Allebei heel veel strekte met jullie herstel.

• 20 April 2016 - 16:31

Anneke Van Streijl:

Lieve Paula en Jeanina, Wat een fantastisch nieuws zeg. Ik ben daar super blij mee om dit te horen.
    En nu herstellen en hopelijk gaat het elke dag wat beter met jullie.
    Jullie heel veel sterkte en ik denk aan jullie.
    Kus van mij

• 20 April 2016 - 16:42

Ans Kroon:

Lieve Pauala en Jeanina. Wat fijn dat alles achter de rug is. Ik heb de hele dag aan jullie gedacht.

Een heel voorspoedig herstel voor beiden.

• 20 April 2016 - 16:51

Jinthe :

woehoe Yes wat goed en weet je ik heb net het korfbal toerooi gespeelt niet gewonnen maar wel plezier maar we hebben wel de leukste naam prijs dus we kregen een gratis ijsje en we mogen 3 proeflessen op korbis doen

Liefs Jinthe

• 20 April 2016 - 17:21

Fawzia:

Ik hoorde het vanochtend !!! Helemaal top KANJERS!! ❤️❤️❤️

• 20 April 2016 - 17:54

Leo & Monique :

Super blij voor iedereen xxx

• 20 April 2016 - 17:56

Ellen Van Hoogwaarden :

Proficiat, een pak van m'n hart!
    Gelukkig dat we toch zulke doktoren hebben, die dit allemaal kunnen!
    Heel veel sterkte voor nu!

• 20 April 2016 - 18:06

Monique Van Vrouwerff:

Wat een prachtig bericht. .ik wens jullie allebei een voorspoedig herstel.

• 20 April 2016 - 18:11

De Vd Bergjes:

Wat een mooie Dag. Blij dat de operatie gelukt en voorbij is.
    Een voorspoedig Herstel beide.
    En op naar een mooie toekomst.
    Veel Liefs de vd Bergjes

• 20 April 2016 - 18:12

Jacqueie:

Oh wat heerlijk om een stukje te lezen!! Wat een spannende dag voor iedereen, maar vooral voor jullie!
    Top om te horen dat het al goede waardes geeft....op naar goed herstel en een hele mooie toekomst!!!!

• 20 April 2016 - 18:23

Stefanie:

Prachtig geschreven, Ivan

• 20 April 2016 - 18:24

Leo & Monique :

Wat ontzettend mooi geschreven Ivan! Kippenvel momentje <3

• 20 April 2016 - 18:36

Jetteke :

Wat een goed bericht! Ben blij voor je Jeanina en voor je familie en vrienden.

• 20 April 2016 - 18:42

Jacqueline:

Wat was ik blij toen Ivan kwam en zei; GESLAAGD. Dat was het mooiste woord wat ik vandaag gehoord heb. Op naar herstel, op naar kwaliteit maar ook op naar huis, toch Jeanina. Enne Paula, over 1 wkje is het Koningsdag........

• 20 April 2016 - 18:46

Cora:

Wauw wat heb je dit mooi beschreven Ivan ... zit ook met natte ogen jou bericht te lezen
    Super bericht dat het goed gegaan is en nu opknappen.
    Veel beterschap jeanina en Paula
    Dikke kus van ons drieën

• 20 April 2016 - 18:49

Taroena:

Wat een mooie tekst. Wat een goed nieuws!
    Een goed herstel gewenst, kanjers!

• 20 April 2016 - 18:56

Jeanne Verweij:

Goed nieuws! Heel veel succes met herstellen beide! xx Jeanne

• 20 April 2016 - 19:00

Antoinette:

Wat een goed nieuws. Voorspoedig herstel voor beide dames.

• 20 April 2016 - 19:06

Ans Verburg:

Wat een goed nieuws meiden nu maar gauw allebei aansterken en op naar een mooie toekomst toppers

• 20 April 2016 - 19:06

Fransje :

Een heel goed herstel gewenst voor jullie allebei.Heerlijk dat de eerste berichten goed zijn. Lieve groet ❗

• 20 April 2016 - 19:16

Nydia:

Wat een goed en positief nieuws op deze zonnige dag!! Een mooie start zo! Op naar een goed herstel voor beide! X

• 20 April 2016 - 19:25

Ad En Hans:

Om te beginnen zijn dit mooie berichten, dat snel herstel mag volgen.

• 20 April 2016 - 19:27

Christine:

Lieve Jeanine en Paula wat fijn dat de operatie vlot en goed is verlopen en nu hopen dat je weer snel opknapt.
    Voor jullie beide een voorspoedig herstel.
    Liefs Christine

• 20 April 2016 - 19:30

Trudy Zwanenburg:

Wat een super fijn bericht! Sterkte met het herstel!

• 20 April 2016 - 19:35

Kees En Janny Dekker:

Kippenvel na het lezen van je verhaal,fijn dat het goed gegaan is

• 20 April 2016 - 19:37

Francy:

Heeeeeelijk zeg!!! Dat de operaties geslaagd zijn.

• 20 April 2016 - 19:44

Yvonne:

Stiekem met tranen in mijn ogen dit bericht gelezen. Wat een opluchting dat het zo goed is gegaan en wat een held is Paula! Wow, echt respect! Ik hoop dat jullie allebei snel opknappen maar geef het ook de tijd! Jij ook Jeanina! Liefs

• 20 April 2016 - 19:45

Bram Prevo:

Hoi juf jeanina hier Bram jammer dat je naar het ziekenhuis noet heb
    Je
    Mojn cadeutje gezien?

• 20 April 2016 - 19:46

Bep :

fijn dat alles goed is gegaan en nu herstellen allebij xxx Bep

• 20 April 2016 - 20:01

Ingrid Van Den Berg:

Lieve Jeanine en Paula

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.
    Wat spannend allemaal.
    Sterkte de komende tijd, zal een kaarsje voor jullie opsteken hier in Spanje.

Liefs
    Ingrid

• 20 April 2016 - 20:09

Marieke En Bert:

we wensen iedereen een goed herstel. Paula je bent een toppertje en Hans natuurlijk ook. aan de zijlijn staan is vaak belastend genoeg. sterkte iedereen.
    we blijven met genoegen deze blog volgen.
    Jeanine an familie we hopen dat jullie straks weer een gezonde vrouw, mama en familie lid mogen hebben.

• 20 April 2016 - 20:16

Sabrina :

Joehoe het begin os er gefeliciteerd. Nu op naar een goed herstel voor beiden ♡

• 20 April 2016 - 20:27

Marjolein :

Mooie woorden

• 20 April 2016 - 20:31

Jannette:

Wat een fantastisch begin ! Ivan, dat heb je goed verwoord. Ook voor jou veel succes gewenst de komende periode. Jeanina en Paula een voorspoedig herstel gewenst en veel sterkte.

• 20 April 2016 - 20:37

Marja:

Nou Ivan, Jeanina kan schrijven, maar jij ook. Idd kippenvelmomentjes. Goed nieuws mbt afname afvalstoffen. We blijven jullie volgen. Paula en Jeanina: beterschap en slaap goed. Greetz

• 20 April 2016 - 20:49

Petra:

Top. Wat een mooi nieuws!! Nu allebei herstellen. Enne Ivan... Mooi verwoord!!!

• 20 April 2016 - 21:03

Paulien:

WoW wat super fijn dat alles goed is gegaan!

En wat mooi beschreven zeg! Lees het met kippenvel
    Op mijn armen!

• 20 April 2016 - 21:15

Loes:

Hey,
    Wat goed en mooi omschreven hoe het is voor jullie.
    Wat super fijn om te horen dat het goed gegaan is.
    Op naar een goed herstel!!!

• 20 April 2016 - 21:20

Carolien Kamps:

Jeanina, wat heerlijk om te lezen dat het goed gegaan is. Veel goeds voor jou en allen die je lief zijn.

• 20 April 2016 - 21:40

Nicole Lijong:

Mooi geschreven ben er stil van heel blij dat alles goed is verlopen

• 20 April 2016 - 22:01

Crista :

Jeanina en Paula,

Wat ongelooflijk fijn dat de operaties goed zijn gelopen en er al zo snel resultaat te zien is. Wat fijn en een onbetaalbaar geschenk van Paula.
    Bijna letterlijk iemand haar leven terug geven. Er valt niets mooiers te doen in het leven.

Hopelijk hebben jullie beide een spoedig herstel en mag dit geschenk een lang leven hebben.

Liefs Crista

• 20 April 2016 - 22:13

Janneke:

Blij toe dat het met jullie beiden goed gegaan is. Heb de hele dag een onrustig gevoel gehad. Super blij voor jullie en allen die jullie lief zijn. Hoop dat je vannacht wat slaapt. Wat heerlijk dat de waarden alweer zijn gedaald. Een heel goed herstel. Liefs Janneke

• 20 April 2016 - 22:16

Angel:

Wat ongelofelijk fijn dat de operaties goed zijn gegaan. Een spoedig herstel voor jullie alletwee! Vind het zo bijzonder! Paula je bent een heldin! Ik ga jullie blog volgen.

Liefs, Angel (vriendin van Merel)

• 20 April 2016 - 22:20

Ko&Irma:

Meiden,
    Wat een verhaal en wat een gelukkige afloop.
    Toppers jullie alle twee- en ofschoon wij er maar 1 kennen (Paula),...kennen we de tweede nu toch ook een klein beetje. (Half kilootje Jeanina?)
    Veel sterkte met het aansterken.
    Liefs
    Ko&Irma

• 20 April 2016 - 22:20

Rob En Lucia:

Fijn dat de operaties achter de rug zijn en de eerste indrukken goed zijn. Veel beterschap alletwee!! Lieve groet Rob Balvers (broertje van Paula) en Lucia Regnery xxx

• 20 April 2016 - 22:26

Ilse:

Wat een goed nieuws!! Ontzettend fijn dat dit deel in ieder geval achter de rug is. Een heel goed herstel gewenst! Groetjes, Ilse

• 20 April 2016 - 22:42

Marco:

Super nieuws! Fijn om dit te lezen...Goed herstel gewenst. Groetjes Marco en Marlize

• 21 April 2016 - 07:32

Joke De Groot:

Lieve Jeanina en Paula,
    Wat een positief nieuws. Fijn dat het zo goed is verlopen.
    Wij wensen jullie een spoedig herstel toe.

• 21 April 2016 - 07:37

Birgit:

Lieve Jeanina en Paula, wat een opluchting gister dat alles goed is gegaan. Ivan, wat een mooi verhaal. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.

• 21 April 2016 - 07:39

Mark:

Fantastisch nieuws Jeanina! Mooi dat de operatie en herstel goed verlopen en nog veel succes met het vervolg

• 21 April 2016 - 07:47

Els:

hoera de operatie is geslaagt

IK HOOP DAT JE NIER HET GOED DOET

• 21 April 2016 - 07:58

Wilma Zijderlaan :

Geweldig! Snel beterschap!

• 21 April 2016 - 08:41

Milou:

Lieve Jeanina en mama,
    Ik ben heel erg blij dat de operatie voor jullie beide geslaagd is! Heel erg bijzonder allemaal...en een prachtig stukje. Ik ben super trots op jullie en jullie zijn kanjers!! Dikke kus Milou

• 21 April 2016 - 11:10

Tonny Kok:

Operatie geslaagd Geweldig.
    En Ivan wat een mooie woorden, ik wens jullie veel geluk en een mooie toekomst

• 21 April 2016 - 11:31

Rina Baars:

Lieve allemaal,
    Wat zijn wij blij en opgelucht te horen dat alles goed gegaan is. En inderdaad Ivan wat heb jij dat mooi geschreven. Ik kon t niet eens zonder brok in mn keel voorlezen aan de rest vd familie hier. We leven met jullie mee. Ik wens Jeanina en Paula heel veel beterschap en veel liefs xxx Rina en de rest vd Baarsjes

• 21 April 2016 - 12:50

Henk, Elza, Rik En Loïs:

wat ontzettend fijn om te lezen dat het goed gegaan is!
    We wensen jullie beide een voorspoedig herstel toe!

• 23 April 2016 - 21:54

Guus & Marja:

Dames, Wat een fantastische berichten vanuit het ziekenhuis. Zoveel mooie reacties.
    Er wordt goed voor jullie gezorgd, dus nu goed je rust pakken. Dit cadeau is onbeschrijfelijk groots. Liefs xxx

• 29 April 2016 - 17:26

Lisa.s: