Nog 1 slang te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Nog 1 slang te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Nog 1 slang te gaan

Door: Jeanina

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

25 April 2016 | Nederland, Utrecht

Gistermiddag kwamen Guido, Birgit, Twan en Jonna op bezoek. Dewi vond dat helemaal fantastisch, die kon haar energie kwijt. Ook kwamen m'n ouders. En Ad en Jac kwamen Dewi ophalen, daar ging ze met haar koffertje logeren. Dewi heeft zich er tot nu toe super doorheen geslagen. Ze is deze week ook gestopt met duimen en daar tegenover heeft ze een mooie step verdiend (gekocht van haar verjaardagsbonnen ;) ). Hiermee heeft ze het ziekenhuis al aardig onveilig gemaakt.

Daarna hebben Ivan en ik beneden romantisch gedineerd :D En daarna de bekerfinale Feyenoord - Utrecht gekeken. Dat was leuk en gezellig, dat komt natuurlijk ook door de winst.

Vannacht heb ik redelijk geslapen. Vanmorgen kwamen ze al vroeg melden dat de blaaskatheter er uit mocht, dus gelijk maar gedaan. Wat een verademing is dat. Lekker douchen zonder die slangen. Gisteren mocht m'n infuus eruit en morgen dan het laatste slangetje, de drain.

De dokter is net geweest dat het allemaal heel goed gaat. Gisteren was m'n creat iets opgelopen 84 en vandaag weer 76. Ze hopen dat die tussen de 70-100 blijft en ik hoop natuurlijk met ze mee. M'n bloeddruk moet nog wel iets beter en ik heb mijn medicijnen weer in eigen beheer gekregen. Net heb ik mijn ontslaggesprek gehad en dan mag ik morgen waarschijnlijk naar huis. Vanmiddag heb ik een echo en als ik morgen naar huis mag, dan mag ik elke maandag en donderdag voorlopig op de poli komen. Dus dan is donderdag de eerste afspraak.

Paula is lekker thuis. Is thuis aan het bijkomen en relaxen. Elke dag gaat het een stap vooruit. Gelukkig maar!!

• 25 April 2016 - 12:30

Cora :

Wat geweldig om te lezen dat het zo goed gaat
    Super en dan morgen nieuwe stap en heerlijk naar huis
    Veel liefs cora

• 25 April 2016 - 12:33

Astrid :

Mooi vooruitzicht. Enne gefeliciteerd met Feyenoord.

• 25 April 2016 - 12:43

Leo & Monique :

Wat fijn dat jou clubje gisteren gewonnen heeft was het toch
    nog een beetje een feestelijke dag ;)
    Maar heb Dewi niet gezien hoor bij de Bart Smit haha

En over morgen: jij slaapt morgenavond gewoon in je eigen bedje :)
    Paula wat heerlijk om te lezen dat het met jou ook goed gaat Xx

Liefs Leo & Monique

• 25 April 2016 - 13:07

Gonda:

Wat een fijn bericht. THUIS.

• 25 April 2016 - 13:24

Joke:

Dit zijn de goede mooie berichten op zo'n druilerige dag.
    Fantastisch nieuws morgenavond in je eigen bed.

Op naar Koningsdag.

Wel rustig voor.

• 25 April 2016 - 13:26

Jacqueline:

Wat een heerlijk vooruitzicht, naar huis! Ik moet eerlijk zeggen, je hebt je deze opname keurig gedragen! Dacht het weekend nog ff daar gaan we weer maar nee, top wijffie! Dewi leeft haar leventje "gewoon" door en dat is heerlijk. Wij hebben weer genoten van alle verhalen tijdens de logeerpartij, geweldig kind is het. Enne romantisch kan het zeker zijn in het ziekenhuis, Ivan was helemaal rozig toen hij gi av nog ff langs kwam en dat was vast niet van de bekerfinale..........maar jij gefeliciteerd hoor met je club, zo zijn wij ook wel weer. Nou succes met de echo en tot zo. Paula, hoop dat je al heerlijk geslapen hebt in je eigen bed. Al het vertrouwde weer om je heen. Rustig aan en laat je voorlopig nog maar lekker verwennen. Liefs.

Marja:

Hallo, fijn te horen dat alles goed met je gaat. Iedere dag een stap vooruit en morgenavond lekker weer in je eigen bed. Goed he van Feyenoord.? De mannen waren helemaal happy. Fijn dat het ook goed gaat met Paula. Heerlijk, alleen maar goede berichten. Fijn dat Dewi er ook goed doorheen rolt. Doe het rustig an meid. Lieve groet

• 25 April 2016 - 15:11

Marja:

Hi hi ik heb het bericht 1x geplaatst maar het staat er 3x op. Snap er niks van. Toedels.

• 25 April 2016 - 15:13

Marlize:

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed verloopt.
    Ik duimen dat je morgen naar huis mag.

Groetjes marlize

• 25 April 2016 - 15:36

Liesbeth:

Ha Jeanina,
    Nog van harte gefeliciteerd met al deze bijzondere momenten: de goed verlopen operaties bij jou en Paula, jullie voorspoedige herstel zodat Paula al thuis is en jij waarschijnlijk morgen naar huis mag, de verjaardag van Ivan, het is een feest om te lezen en het zo van een afstandje mee te mogen maken.
    Veel plezier als je straks je koffertje mag pakken ;-) en morgen... heerlijk thuis genieten met Ivan en Dewi, je familie en je vrienden.
    Groetjes, Liesbeth

• 25 April 2016 - 16:23

Patricia Cammeraat:

Hoi Jeanina,
    Fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig verloopt!
    Wij duimen

• 25 April 2016 - 17:12

Stefanie:

Dewi uit zichzelf gestopt met duimen of heb je dat vieze spul erop gesmeerd ;)

• 25 April 2016 - 18:20

Ernie:

Super blij dat het allemaal zo snel en goed verloopt

• 25 April 2016 - 20:06

Paulien:

WoW wat super dat het zo goed gaat!! Wij hopen met je mee dat je morgen lekker naar huis mag!

• 25 April 2016 - 21:41

ABep :

geweldig dat alles zo goed gaat en morgen lekker naar huis en slapen in je eigen bed

• 25 April 2016 - 23:33

Anneke :

Hallo Jeanina
    BIJNA zover...ook voor jou ..naar huis
    Mor gen....welkom thuis..
    Heerlijk voor jullie allemaal!!?

• 25 April 2016 - 23:36

En een

• 25 April 2016 - 23:43

Ellen:

Nog een keer dan maar!!!
    En een

• 25 April 2016 - 23:50

Sorry Jeanina,
    Na het plaatsen van een dikke duim, wordt de tekst niet meer geplaatst!
    Dus dit wordt de laatste keer:
    Duimen voor je dat je morgen naar huis mag!
    En een duim omhoog voor Dewi dat ze niet meer duimt!
    Na de vakantie kom ik gezellig meegebrachte appeltaart bij jullie eten!
    Veel liefs!