Faith, love, hope - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Faith, love, hope - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Faith, love, hope

Door: Jeanina

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

20 April 2016 | Nederland, Utrecht

Vannacht hebben Paula en ik beiden goed geslapen. Vanmorgen ben ik nog even bij Paula op bezoek geweest. We waren allebei niet heel zenuwachtig. We hebben samen nog even de berichtjes gelezen van deze site. Om 7:40 kwam de verpleegkundige melden dat ze Paula over 5 minuten kwamen halen. En dat was ook zo 7:45 hebben we afscheid genomen en werd Paula met haar bed naar de O.K gereden.

Dan wordt het wel spannend. Gelukkig kwam Ivan al snel en doktoren en verpleegkundigen een laatste check doen. En nu is het duimen draaien... Ivan had m'n nieuwe pantoffels meegenomen gesponsord door Monique ;)

Jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen dat ik ben begonnen met cadeautjes uitpakken. Allereerst het 2e cadeautje van Jac, een heel lief hart van faith, love, hope. Heel toepasselijk voor deze dag. Faith voor het ongelooflijk vele vertrouwen in het ziekenhuis dat de operatie goed zal gaan, love voor het ongelooflijk grote gebaar wat Paula voor mij ondergaat en daarnaast alle liefde van de lieve mensen om ons heen!! Want dat is op dit moment een hele grote steun voor ons beiden. Paula zei het gisteren nog dat het zo fijn is dat mensen zo met je meeleven in welke vorm dan ook! En hope voor de toekomst die komen gaat, dat er voor mij met deze nieuwe nier een nieuw leven kan beginnen.

Verder moeten de kinderen het mij maar niet kwalijk nemen dat ik niet 1, 2 of 3 cadeautjes heb opengemaakt maar dat ik ze allemaal heb opengemaakt. Wat zaten er onwijs leuke dingen in. Ik ben echt ontzettend verwend! Ik kan een chocoladewinkel beginnen, heerlijk. Al moet ik op dit moment nuchter blijven en dat valt met zoveel lekkers niet mee. Heel veel lieve kaarten, tekeningen, Tijdschriften, douchecel, doucheset, heel veel chocolade, kweekset aardbei, muntplant, knutselset voor Dewi (met ook een lieve tekst van oud leerling Isabelle, erg leuk), tekenboek met potloden, kaarsen, sap, mega gave sokken, relaxsetje met maskertjes, niveau, snoepjes. Kortom vervelen doe ik me voorlopig niet!! Echt heel erg leuk en super bedankt allemaal!! En het heeft echt even voor afleiding gezorgd.

Nog 1 uurtje wachten en dan mag ik hopelijk naar beneden.

  • 20 April 2016 - 10:16

    Petra:

    Toi toi toi. Heel veel sterkte vandaag allebei. Spannend... Denk aan jullie!!

  • 20 April 2016 - 10:27

    Piet En Claudine Verweij:

    Lieve Jeanina,

    Wat heb je dit allemaal ontzettend mooi verwoord !! Kippenvel ... Inderdaad wat een mooie, leuke attenties, in welke vorm dan ook, mochten jullie ontvangen !!
    Wat fijn dat jullie niet zenuwachtig zijn, stoer hoor !!
    Heel veel succes en mocht je de chocolade niet allemaal op krijgen .... Je weet wel ...

  • 20 April 2016 - 10:42

    Marja:

    Lieve Jeanina en Paula, wat een mooie woorden. We duimen. Kaarsjes branden hoor. In gedachten bij jullie.
    Liefs

  • 20 April 2016 - 10:54

    Nydia:

    Heel veel sterkte vandaag! X

  • 20 April 2016 - 10:57

    Christine Van Bergen:

    Lieve Jeanine en Paula ,
    Heel veel sterkte voor jullie beide zal voor jullie duimen

  • 20 April 2016 - 11:14

    Petra:

    Spannende dag in gedachten bij jullie zet hem op

  • 20 April 2016 - 11:32

    Jacqueline:

    Juist, jij hebt de woorden heel goed begrepen en nog eens in je eigen woorden uiteengezet. Ik heb het jullie gisteren ook nog persoonlijk verteld dat ik zo ontzettend trots op jullie ben, wat een kanjers!! Op dit moment zijn deskundige artsen druk met jullie bezig en hebben heel veel mensen jullie in "hun hoofd". Nog een paar uurtjes en dan weten wij hoe het gegaan is. Heel veel liefs, tot gauw. xx

  • 20 April 2016 - 11:46

    Andrea:

    Heel veel sterkte vandaag, we zullen aan jullie denken.

  • 20 April 2016 - 12:07

    Janny En Kees Dekker:

    Heel veel sterkte en we denken aan jullie

  • 20 April 2016 - 12:16

    Danielle Meerveld:

    Heel veel sterkte de komende tijd, we denken aan jullie

  • 20 April 2016 - 12:31

    Leo En Monique :

    Pas maar op dat Dewi niet aan de wandel gaat met je sloffen ;)

  • 20 April 2016 - 13:57

    Marjolein Br.:

    Hoi Jeanin,
    bijzonder om al je verhalen te lezen. Ik denk aan jullie!
    Liefs, Marjolein

  • 20 April 2016 - 17:30

    Jill Van Gent:

    marjolein waarom ga je eigenlijk weg succes met de operatie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kus van jill

  • 20 April 2016 - 17:31

    Jill:

    kijk maar uit dat dewi niet je chocolade opeet

  • 20 April 2016 - 18:43

    Wil:

    Prachtig nieuws, paula is een held ! Hoop dat beiden gauw opknappen !

  • 21 April 2016 - 17:18

    Jill Leerling Van Jeanina:

    wat mijn naam word gewoon gebruikt dat is toch raar. Al hellemaal omdat het iemand van de klas is denk ik. Maar ja dat zien we nog wel. Nog veel sterkte Jeanina en de operatie is heel goed gegaan.




    Liefs Jill leerling van Jaenina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanina

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 12404

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Op weg naar de transplantatie

Landen bezocht: