Opname UMC Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Opname UMC Utrecht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Opname UMC Utrecht

Door: Paula en Jeanina

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

19 April 2016 | Nederland, Utrecht

Gelukkig hebben we allebei afgelopen nacht goed geslapen. Dat belooft veel goeds voor vandaag. We hebben vanmorgen met Hans en Cora nog een bakkie gedaan in huize Valkenburg daarna zijn we naar het UMC gereden. Paula had een redelijke tas, maar Jeanina had wel het toppunt. Die kan er zo 3 weken mee weg, terwijl die hoopt van niet (ervan uit gaande dat ze met een week wel weer thuis is).

In het UMC aangekomen was het maar goed dat we op tijd waren. We hebben een leuke middag gehad met veel bezoek (allemaal artsen en verpleegkundigen die van alles van ons wilden). Daarna lekker gegeten, leek wel een michelin sterrenmenu (lees sperziebonen, puree, jus, gehaktschijf). Kortom goed hotel!!

Na het eten kregen we gezellig bezoek van Hans, Merel, Marit, Ivan, Dewi, Cora en Joop.

Wat ontzettend leuk en lief hoeveel kaarten we hebben gekregen. Hartverwarmend hoe iedereen meeleeft met ons, super lief.

Uit Jeaninas klassenmand hebben we vandaag cadeautjes opengemaakt van Eva en Rebecca. Een mooi fleecedeken (zie foto) en de vriendin.

• 19 April 2016 - 21:56

Liza:

Hou je taai! Tot gauw.

• 19 April 2016 - 22:03

Anja:

Als ik zo de foto's bekijk heb je er toch nog een leuke dag van weten te maken. Fijn dat je ondanks alles van een goede maaltijd kunt genieten. Ik hoop dat je vannacht ook lekker kunt slapen. Sterkte morgen!

• 19 April 2016 - 22:08

Jeanne Verweij:

Ontzettend veel sterkte en succes!! Ik denk aan jullie! xx Jeanne

• 19 April 2016 - 22:11

Leo En Monique :

Wat heerlijk dat jullie zo relaxed zijn. Tenminste als de
    foto's voorzichtig spreken

• 19 April 2016 - 22:13

Ingrid Van Den Berg:

Lieve Jeanine en Paula,

Ik lees nu pas dat je de nier krijgt van Paula.
    Ik heb Paula al zo'n tijd niet gezien, altijd al geweten dat je een bijzondere vrouw bent.
    Lieve meiden, wens jullie heel veel sterkte toe, jullie zijn kanjers.

Liefs Ingrid

• 19 April 2016 - 22:19

Lieke (vriendin Van Jettie):

Hej Jeanina,
    Wat spannend zeg... Maar wat fijn ook om te lezen dat zoveel mensen met je meeleven. Sterkte morgen!

• 19 April 2016 - 22:31

Guido En Birgit:

Fijn dat jullie er zo'n leuke dag van hebben weten te maken. Hopelijk slapen jullie vannacht weer goed. Leuke foto's met ons lieve nichtje ook!! We denken aan jullie.

• 19 April 2016 - 22:32

Jacqueline:

Het was gezellig vanmiddag dames. Jullie zijn een super stel. Succes morgen, ik denk aan jullie.

• 19 April 2016 - 22:42

Yvonne :

Spannend hoor morgen! Heel veel succes allebei!

• 19 April 2016 - 22:46

Miranda, Judith & Hester:

Lieve meiden,
    wat een gezellige foto's :-) Voor morgen alvast heel veel sterkte en succes! We denken aan jullie! Groetjes

• 19 April 2016 - 22:55

Anja Broekhuizen :

Lieve Paula en Jeanina, heel veel sterkte morgen en een goed herstel voor beiden. Jullie zijn kanjers!!!Groetjes Anja Broekhuizen,Nieuwegein.

• 20 April 2016 - 00:23

Ellen Van Hoogwaarden:

Nog één nachtje, veel sterkte meiden!
    Morgen mogen jullie je roes uitslapen en wachten we in spanning af!
    Veel succes!

• 20 April 2016 - 06:10

Fawzia:

Goedemorgen dames,
    Vandaag DE grote dag vor jullie!! Ik ga zo een kaarsje branden en die is speciaal voor jullie!! Echte KANJERS!! Paula zoooooo speciaal en een bijzondere vrouw en dankbaar om haar over een paar weken echt in de familie te hebben!!!
    Ik denk aan jullie!! ❤️❤️❤️❤️Liefs Fawzia

• 20 April 2016 - 07:01

Henk, Elza Rik En Loïs:

spannende dag vandaag!! heel veel sterkte, we denken veel aan jullie!!

• 20 April 2016 - 07:40

Tineke:

Heel veel sterkte en succes!!
    Groetjes van Tineke en Wim

• 20 April 2016 - 12:25

Leo En Monique :

Pas maar op dat Dewi niet aan de wandel gaat met je sloffen ;)