Nog 1 week, 7 dagen, 168 uren, 10 080 minuten - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu Nog 1 week, 7 dagen, 168 uren, 10 080 minuten - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Jeanina Booij - WaarBenJij.nu

Nog 1 week, 7 dagen, 168 uren, 10 080 minuten

Door: Jeanina Booij

Blijf op de hoogte en volg Jeanina

11 April 2016 | Nederland, Benschop

Nog 1 week, 7 dagen, 168 uren, 10 080 minuten, 604 800 seconden (ik ben verder niet aan het aftellen hoor ;) )

Lieve mensen,
Over een week word ik geopereerd. Ik krijg een nieuwe nier, een hele hele bijzondere nier. Paula, de moeder van Merel (lief vriendinnetje), Marit (schoonzusje), Milou en Marlot, heeft aangegeven om een nier te willen doneren aan mij. Na maanden van onzekerheid kregen we een paar weken geleden goedkeuring en vlak daarna een datum. Hartverwarmend hoe iedereen heeft meegeleefd de afgelopen periode, ook door de doneren die (niet) matchte.

In maart waren eindelijk alle onderzoeken afgerond en zijn we op mijn verjaardag samen een dag naar het UMC Utrecht geweest. Hier kregen we de laatste gesprekken en kreeg ik nog wat onderzoeken. Woensdag 20 april stond nu vast, 19 april zullen we beide opgenomen worden.
Veel mensen vragen aan mij of ik al zenuwachtig ben. Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik niet zenuwachtig ben. Ik heb het al eens meegemaakt, maar toch ben ik een beetje onrustig. Ik zie niet op tegen de operatie, ik heb veel vertrouwen in het ziekenhuis en de artsen die daar werken. Ik zie wel op tegen het verblijven daar en dan voornamelijk het slapen! :S Maar goed, daar ga ik me (proberen) overeen (te) zetten.

Tijdens mijn ziekenhuisopname wil ik deze site proberen bij te houden. Ik zal regelmatig updates plaatsen en natuurlijk vind ik het leuk als je hieronder een reactie wilt plaatsen.

Tot snel! Jeanina

  • 11 April 2016 - 22:08

    Stefanie:

    Hee Jeanina,

    Wat fijn dat we je zo kunnen volgen. Ik ben trots op je!

    X

  • 11 April 2016 - 22:18

    Leo & Monique :

    We zijn super blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren,,
    en heel veel respect en liefs voor Paula <3..

    Ook namens de familie Visser moest ik je heel veel succes wensen.

    Knuffel en dikke kus Leo & Monique

  • 11 April 2016 - 23:25

    Merel:

    Lieve Jeanina!! Wat super je site en heel fijn om je zo te kunnen
    volgen. Ik ben ontzettend blij voor je dat het nu eindelijk gaat gebeuren.
    Wij vinden het best spannend.. en ook of dat mijn moeder zich wel genoeg rustig houdt;) Maar hebben er zeker ook alle vertrouwen in hoor!
    Nog even verder aftellen....!!
    Liefs en kus van Merel

  • 12 April 2016 - 10:33

    Nydia:

    Hoi Jeanina,

    Fijn dat we je zo kunnen volgen! Heel veel succes de komende periode!

    X Nydia

  • 12 April 2016 - 10:38

    Crista :

    We leven met je mee en hopen dat het een geslaagde transplantatie wordt. Veel respect voor je donor! Voor jou hopen we dat dit positief eindigt.
    Goed dat zo iedereen je kan volgen. Scheelt je heel veel dubbele verhalen vertellen.
    Nog even aftellen en voor je het weet, is het zover!
    Liefs Crista

  • 12 April 2016 - 10:50

    Lynn:

    suc6 heel veel suc6 met de opperatie

  • 12 April 2016 - 10:51

    Tessa:

    echt erg jammer maar veel suc6 en u bent de beste juf ter wereld i love you for ever :)

  • 12 April 2016 - 10:52

    Lisa.s:

    spannend ik hoop dat het goed verloopt ik ga u missen

  • 12 April 2016 - 10:52

    Marit:

    jammer dat u na de vakantie er lang niet bent

  • 12 April 2016 - 10:53

    Yunus :

    veel suc6 met de operatie groetjes yunus ;>

  • 12 April 2016 - 10:54

    Tessa:

    u kan heel goed les geven en u bent creative en u bent nog eens aardig echt waar en als mensen dat niet vinden dan zijn ze raar geintje alleen dan snap ik dat niet :)

  • 12 April 2016 - 10:54

    David:

    suc7 in het ziekenhuis ♥♥♥♥

  • 12 April 2016 - 10:55

    Isa:

    veel succes in het ziekenhuis en ik hoop u weer snel te zien en veel succes met de operatie.
    Gr: Isa Verstegen

  • 12 April 2016 - 10:55

    Tessa:

    heyn maar echt je moet naar je operatie wel terug naar school komen xxx tessa

  • 12 April 2016 - 10:57

    Bram Prevo:

    Juf jeanina je bent de beste juf ever ♥♥♥♥♥♥♥♥ I ♥ you ik hou van je ik ben je heel erg dankbaar voor alles wat je voor mij gedaan heb tank you (van tanki online tank hihihaha) tank you ik leef met je mee ik heb ook heel veel pijnlijke wonden gehadt van:Bram Prevo

  • 12 April 2016 - 10:58

    Emma:

    lieve juf
    ik vind het jammer dat u zo lang weg bent en ik ga u lessen missen
    ik wens u veel suc7







    dikke groeten emma

  • 12 April 2016 - 12:21

    Jacqueline:

    Lieve lieve Jeanina (en Ivan en Dewi),

    Eindelijk, eindelijk komt de dag er dan aan. Na een heel lang traject met ups en downs gaat het dan eindelijk gebeuren. De periode waarin weer andere "zaken" aan de orde gaan komen gaat nu dan echt aanbreken. Nog 1 wkje en dan gebeurd het echt. Natuurlijk blijf ik met jullie "meelopen" en ben ik zeer regelmatig aan je bed te vinden.

    Ivan ook jij heel veel succes met het heen en weer gesjees, want ook daarin kennen wij Jeanina veel te goed ;-). Laat ook jij ons weten als wij iets kunnen doen?

    En Paula, wat een topper ben jij! Ook voor jou nog 1 wkje voordat je dit kan gaan realiseren, je bent echt een topvrouw.

    Enne Dewi, aan aandacht zou het jou niet gaan ontbreken, kom maar lekker logeren en dan gaan we naar mama op bezoek want ..........dat hebben we afgesproken ;-)

    Zet hem op kanjers!!
    xx

  • 12 April 2016 - 14:48

    Bram:

    hopelijk krijgen we jou volgend jaar weer plz ☺♥♥♥♥♥♥

  • 12 April 2016 - 14:49

    Jinthe:

    hoi juf wat jammer dat je weg gaat maar het is wel goed voor je en wij krijgen nu juf melissa maaar volgende week maandag 18 april vier ik mijn verjaardag bij jou en melissa hopelijk zui juf melissa mij begrijpen bij alle vaken zoals jij dat deed ik ga je heel er heel heel heel erg missen ik hoop dat juf melissa aardeg is ik denk van wel maar of ze me zal begrijpen dat ik soms chagarijneg bent of hieper bent



    xxx jinthe

  • 12 April 2016 - 14:49

    Maaike:

    suc8 in het ziekenhuis en ik hoop dat het goed verloopt ik ga je missen ik ben benieuwt hoe het daarna beter met je gaat.

  • 12 April 2016 - 14:50

    David De Lol Man (david):

    ik ga u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen en mijn zus ook




    david

  • 12 April 2016 - 14:52

    Maaike :

    WE GAAN U HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG MISSEN TOT SNEL EN TOT EEN HEELE LANGE TIJD SUC8

  • 12 April 2016 - 14:52

    Jinthe:

    zet hem op en als ik ga trakteren krijg je nog wat specaals van mij en natuurlijk de traktatie i kga je freselijk veel missen bij die 2 weken maar ik kan het over leven en als je weer terug bent krijg je de knuffeldood van mij en denk ook wel van e hele klas.





    liefs jinthe

  • 12 April 2016 - 14:53

    Yunus Superman:

    veel suc6 in het ziekenhuis groetjes yunus en blijf bloggen

  • 12 April 2016 - 14:54

    Jill Leerling :


    Lieve juf Jeanina,
    Ik en de klas leven mee. En heb ook veel sterkte met de operatie. Ook moet u je dochter missen en andersom. En natuurlijk ook u man. Maar de hele klas en u familie natuurlijk ook. En natuurlijk ook ga ik u lessen missen. En ik vond het erg leuk om met elkaar te voetballen.


    Liefs Jill







  • 12 April 2016 - 14:55

    Emma:

    ik zou het leuk vinden als je zal blijfen bloggen ☺♠•○•♣♥

  • 12 April 2016 - 14:55

    Tessa:

    hoi juf ik vind het echt jammer dat u een operatie moet aan gaan maar het is wel beter voor u.
    ik hoop dat u weer snel naar school kunt gaan echt waar ik ga u missen.
    en ik denk wel dat de hele klas dat gaat doen en ik en de hele klas wensen je een goede operatie.
    want ik heb nog nooit z,n goeie juf gehad echt waar en ik wil niet dat u er ooit mee stopt echt waar nooit a.u.b. doeiii






    ♥ Groetjes tessa♥

  • 12 April 2016 - 14:57

    Jinthe:

    hoi ik hoop ook dat je wel lekkers te vreten





    mmmm maar ik kom nog wel langs in het ziekehuis als je zecht welke verdieping en welke kamer kom ik wel lang na schooltijd kan ik wel weer chatten maar nu moet ik veder me jou lessen ik ga ze heel erg missen vooral de goede uileg je bent altijd vrolijk en als ik chagarijnig bent begrijp je dat en steunt me


    vreterijge groeten van jinthe

  • 12 April 2016 - 14:57

    Emma:

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • 12 April 2016 - 14:57

    Marit:

    hoi juf ik hoop echt heel erg dat u snel weer naar school komt.
    Ik wens u veel suc6 met de operatie.








    Groetjes Marit

  • 12 April 2016 - 14:58

    Nicky:

    Lieve juf Jeanina ,
    We leven ontzettend met u mee.
    Heel veel succes met uw operatie volgende week maandag is de laatste dag.
    Jammer dat we een andere juf krijgen :(
    Nog 1 week , 7 dagen en 168 uur dan is het zover.
    Dan wordt u geopereerd dan al vast veel succes!!!!!!!!!!!!! topper ♥
    veel liefs Nicky
    BYE BYE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 12 April 2016 - 15:14

    Ernie:

    Beste Jeanina
    Hastike leuk dat ik je als vvb supporter kan en mag volgen
    Heel veeeeeeeel succes

  • 12 April 2016 - 16:42

    Els:

    ik vind het erg jammer dat je een nieuwe nier moet
    maar ook heel fijn dat je een nieuwe nier kan
    krijgen

  • 12 April 2016 - 19:05

    Yvonne :

    Jeetje wat een reacties al! Nog even aftellen en dan verloopt de operatie en je herstel hopelijk super goed! Dik verdiend hoor! En respect voor Paula als donor! We houden contact.
    X Yvonne, Daniël en Dean

  • 12 April 2016 - 19:07

    Astrid En De Vd Bergjes:

    Aftellen voor een bijzondere gebeurtenis weer voor jou/jullie. Een nieuwe nier,voor jou/jullie weer een vooruitgang in het leven. Vooral jou gezondheid. Dankbaar dat iemand jou dit met veel liefde

  • 12 April 2016 - 19:13

    Lianne:

    Lieve Jeanina,

    Heel veel sterkte met deze spannende periode!! Ik zal aan jou en iedereen om je heen denken!
    Fijn dat we jou zo kunnen volgen!!
    Liefs!

  • 12 April 2016 - 19:29

    Cora:

    Lieve jeanina
    Heel veel sterkte en succes en we gaan je zeker volgen.
    Dikke kus van de meiden

  • 12 April 2016 - 19:33

    Duo:

    Heey duo,

    Na veel tegenslag en weken van worstelen nu eindelijk een datum in zicht.....spannende tijd, maar we kijken naar de positieve tijd die erna gaat komen.
    Ik wens jou en je gezin succes en sterkte.
    Denk aan jezelf en je herstel.....wij gaan je missen, maar zien je weer zo snel als kan terug!

    Groetjes!!!



  • 12 April 2016 - 20:40

    Jinthe :

    hoi juf jeanina ik ben nu nog voor jou op en stuur je daarom een berichtje ik hoop wel dat je wat fitter word inplaats van moe dat hoop ik dan door de nier en veel kanjers sucses u ben een kanjer




    Gr.jinthe

  • 12 April 2016 - 20:40

    Yunus:

    Namens ons allemaal heel veel sterkte, succes en beterschap de aankomende periode!

  • 12 April 2016 - 21:10

    Miranda:

    Het aftellen is begonnen.. Wat spannend allemaal! En wat een mooi gebaar, dat zij haar nier wilt afstaan..
    Wij wensen je/jullie heel veel sterkte komende tijd en een voorspoedig herstel.
    Fijn dat we je kunnen volgen!
    Groetjes (speciale groetjes en dikke kus van Hester;-))

  • 12 April 2016 - 21:17

    Christine:

    Hoi Jeanine ,ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe en een voorspoedig herstel.
    Ook voor het thuis front heel veel sterkte de komende tijd

  • 12 April 2016 - 21:51

    Mariska :

    Hoi!
    Ontzettend veel succes gewenst!
    Ik ga je blog volgen.
    Liefs Mariska

  • 12 April 2016 - 22:31

    Marlize:

    Hoi lieve jeanina,

    Wat kan de wereld toch nog steeds een beetje mooi zijn dat er van die prachtige mensen zijn die jou kunnen helpen.

    Ik wens jou en paula veel sterkte en een snel herstel.

    Dikke knuffel

    Marlize, Marco, Koen en jelte


  • 12 April 2016 - 23:53

    Bep Hagoort:

    hoi Jeaninaheel veel succes ik ga je volgen, wij wensen jou en paula sterkte en volledig herstel Gert en Bep

  • 13 April 2016 - 00:04

    Wilma Zijderlaan:

    Hoi Jeanina...heel veel succes gewenst...ook voor Ivan natuurlijk. ...spannend hoor!
    We volgen je....groetjes uit Polsbroek.

  • 13 April 2016 - 19:32

    Isa:

    hoi juf

  • 14 April 2016 - 18:25

    Sanne:

    Ik wens je heel veel sterkte in het zieke huis ik hoop dat je snel terug komt


    Liefs Sanne

  • 15 April 2016 - 19:49

    Marjolein:

    Hoi Jeanina,
    Veel sterkte volgende week. Wat een spannende tijd. Ik denk aan je.

    groetjes Marjolein ter Schuur

  • 16 April 2016 - 22:29

    Paula:

    Het is ,n heel avontuur geweest voor ik goedgekeurd ben om voor jou mijn nier af te staan.met heel veel liefde geef ik hem aan jou,hopelijk gaat alles lukken,vanaf het begin gingen we er voor,en we gaan door.en wat fijn dat heel veel mensen aan ons denken.

  • 17 April 2016 - 08:33

    Nicole Lijong:

    Beste Jeanina
    Wij kennen elkaar niet Ik ben de jongste zus van Paula.
    Heel fijn voor jou dat de donatie nu bijna gaat gebeuren.Ik wens jullie heeeeeeel veel succes in deze spannende tijd .En als ik het mag zeggen ben ik best een beetje trots op mijn grote zus.Ik denk aan jullie.

  • 17 April 2016 - 11:10

    Tonny Kok:

    Beste Jeanine
    Ook mij ken je niet, ik ben een nicht van Hans en Paula.
    Ik vind het heel fijn dat wij op deze manier alles kunnen volgen.
    Wij wensen jullie veel succes en hopen dat het een geslaagde transplantatie wordt.

  • 17 April 2016 - 13:15

    Ellen Van Hoogwaarden:

    Hoi Jeanina,
    Het aftellen is begonnen en het is spannend voor iedereen!
    Fijn, dat er een goede match is gevonden!
    Ik zal aan jullie denken als het zover is!
    Veel succes allebei!
    En ik mis je nu al, ook al zie ik je morgen nog!

    Liefs Ellen

  • 17 April 2016 - 16:35

    Tineke Van Der Eijk:

    Ha Jeanina,

    Heel veel succes voor jou en je donor gewenst bij de operatie!!
    We gaan aan je denken hoor

  • 17 April 2016 - 16:54

    Anneke V Streijl:

    Hallo Jeanine.
    Mijn allerliefste vriendinnetje Paula vertelde me vorig jaar toen we lopend op weg waren naar de Paardenmarkt in Vianen dat ze besloten had een nier af te willen staan.. Ik moest hier wel even van bijkomen al hoewel ik wist dat ze al jaren donor was.. Het kwam toch wel even als een shock binnen. Het mooie van dit is dat ze dit bij ... leven.. doet dus moet jij wel een heel bijzonder persoon zijn.
    Ik hoop en bid dat alles goed mag verlopen voor jullie allebei, en als je het niet erg brand ik niet alleen een kaarsje voor Paula maar ook voor JOU.
    Heel veel sterkte voor jullie allebei.
    Lieve groetjes Anneke

  • 21 April 2016 - 08:23

    Marinka:

    Wat fijn dat het voor jullie beide goed is gegaan. Vanochtend even met Jill gelezen of er al iets stond....spannend was het wel hoor! Nu goed herstellen, ook al wordt je gemist......neem je tijd hoor! Fijn om mee te kunnen lezen en leven op deze manier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanina

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 846
Totaal aantal bezoekers 12405

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Op weg naar de transplantatie

Landen bezocht: